Terugbetalingsbeleid

Wij accepteren geen retourzendingen.

Vanwege de aard van onze producten (voedingsmiddelen en bederfelijke waar) is het niet mogelijk om aangekochte artikelen te retourneren.

Niet beschikbare producten:

In sommige gevallen kan het voorkomen dat een besteld product niet op voorraad is. In dat geval behouden wij ons het recht voor om het te vervangen door een vergelijkbaar product van gelijke waarde. Als de klant het niet eens is met de vervanging, ontvangt hij een terugbetaling voor het niet-beschikbare product.

Beschadigde of vervallen producten:

Controleer je bestelling zorgvuldig bij ontvangst. Als een of meer producten beschadigd of over de houdbaarheidsdatum zijn, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op via WhatsApp of per e-mail op spesadaantonio@gmail.com. Wij beoordelen elk geval en zoeken samen naar een passende oplossing, zoals een terugbetaling of vervanging van het product.

Contact:

Voor vragen of problemen kun je altijd contact met ons opnemen via e-mail (spesadaantonio@gmail.com) of via WhatsApp.